Pixel گوگل در مقابل آیفون ۷ اپل؛ کدام یک را می‌پسندید؟

Pixel گوگل در مقابل آیفون ۷ اپل؛ کدام یک را می‌پسندید؟

آیفون اپل این روزها محبوبیت خود را از دست داده است و در مقابل اندروید روز به روز بر محبوبیت خود می‌افزاید. در همین راستا گوگل برند جدید گوشی‌های هوشمند خود را با نام Pixel روانه بازار کرده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – گوشی هوشمند آیفون ۷ به واسطه طراحی زیبا و قابلیت‌های داخلی توانسته است توجه کاربران را به خود جلب کند که البته حذف جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری هدفون در آن باعث رنجش بعضی کاربران شده است. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می شود.

google-pixel-vs-apple-iphone-7-1

در مقابل گوشی هوشمند Pixel گوگل قرار دارد که در خانواده دستگاه‌های اندرویدی یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند تراشه Snapdragon 821، رم ۴ گیگابایتی، و حافظه‌های داخلی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی را در خود جا داده است.

google-pixel-vs-apple-iphone-7-2

کارشناسان در یک نظرسنجی جدید سعی کردند متوجه شوند کاربران جهانی کدام یک از این دو محصول را به عنوان گوشی هوشمند جدید خود می‌پسندند. در پایان ۳۲.۵۱ درصد از کاربران جهانی اعلام کردند که تمایل به خریدا آیفون ۷ یا آیفون ۷ Plus اپل دارند و در مقابل ۶۷.۴۹ درصد هم گفتند که Pixel یا Pixel XL گوگل را ترجیح می‌دهند.