هدفون هوشمند برای انجام همه کارها به صورت بی‌سیم (+عکس)

هدفون هوشمند برای انجام همه کارها به صورت بی‌سیم (+عکس)

کارشناسان از عرضه هدفون جدیدی موسوم به Bragi Dash خبر داده‌اند که به شما امکان می‌دهد همه نیازهای خود را به صورت بی‌سیم و بدون نیاز به استفاده از گوشی هوشمند برطرف کنید.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این هدفون به گونه‌ای ساخته شده است که به صورت بی‌سیم به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود تا دیگر نیازی نداشته باشید برای انجام فعالیت‌های مختلف، به آن مراجعه کنید. با این هدفون هوشمند می‌توانید به صورت بی‌سیم موسیقی پخش کنید، قابلیت‌های تناسب اندام را در اختیار بگیرید، ضربان قلب خود را مانیتور کنید و گام‌های خود را بشمارید.

bragi-dash-2

هدفون جدید در اصل یک گجت هوشمند بی‌سیم محسوب می‌شود که به کلیدهای کنترلی و لمسی مجهز شده است تا با حرکت آنها در جهات مختلف، امکانات متفاوت آن را در اختیار بگیرید.

bragi-dash-3

هدفون هوشمند یک ابزار کاربردی برای علاقمندان به گوشی هوشمند محسوب می‌شو و تراشه ویژه‌ای که داخل آن کار گذاشته شده است، این محصول را از تمام مدل‌های مشابه مجزا می‌کند. این هدفون قابلیتی با نام MyTap را در خود جا داده است که به کاربران امکان می‌دهد به صورت بی‌سیم دستیار دیجیتالی Siri یا Google Now را فعال کنند.

قابلیت MyTap در این هدفون به صورت آزمایشی عرضه شده است و شرکت سازنده در حال انجام بررسی‌های بیشتر است تا آن را تکمیل کند.