مارس ۲۰۱۷ آیپد ۱۰.۵ اینچی بخرید

مارس ۲۰۱۷ آیپد ۱۰.۵ اینچی بخرید

این روزها شایعات فراوان در مورد آیپدهای جدید اپل در سال ۲۰۱۷ میلادی به گوش می‌رسد و در جدیدترین اخبار، یک سایز جدید به این رایانه لوحی اضافه شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این طور که منابع آگاه اعلام کردند شرکت اپل از هم‌اکنون یک مدل ویژه از تبلت آیپد را با نمایشگر ۱۰.۵ اینچی آماده ورود به بازار کرده است که با دو مدل دیگر ۹.۷ و ۱۲.۹ اینچی متفاوت است.

منابع آگاهی که با شرکت‌های تامین کننده قطعات اولیه اپل در ارتباط هستند اعلام کردند که این تبلت ۱۰.۵ اینچی برای سازمان‌ها و مراکز آموزشی عرضه می‌شود،‌مدل ۹.۷ اینچی کاربران عمومی را هدف می‌گیرد و مدل ۱۲.۹ اینچی هم با قیمت گران‌تر و برای افرادی که نیاز به حمل تبلت ندارند به فروش می‌رسد.

apple-10

تبلت ۱۰.۵ اینچی اپل تراشه A10X را در خود جا داده است که البته این تراشه در مدل ۱۲.۹ اینچی iPad Pro هم تا پیش از دسامبر ۲۰۱۶ به تولید انبوه می‌رسد. بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد که رایانه‌های لوحی اپل از ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی آماده ورود به بازار هستند و البته شرکت سازنده مارس سال بعد آنها را عرضه می‌کند.

مدل ۹.۷ اینچی این سه رایانه لوحی ساده‌ترین امکانات را در خود جا داده است و البته مدل ۱۲.۹ اینچی با نمایشگر True Tone پیشرفته ترین امکانات را دارد.