گوشی Surface مایکروسافت تراشه Snapdragon 835 دارد

گوشی Surface مایکروسافت تراشه Snapdragon 835 دارد

شرکت مایکروسافت که در بازار جهانی دستگاه‌های موبایلی موفقیت چندانی نداشته است، این روزها هیچ تلاشی برای زنده کردن برند Lumia انجام نمی‌دهد و به عبارت دیگر، هیچ گوشی هوشمند جدیدی در این سری از محصولات عرضه نمی‌شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – همان طور که بارها تاکنون گفته شده است، شرکت مایکروسافت قصد دارد سال آینده گوشی هوشمند Surface Phone را روانه بازار کند.

بر اساس آخرین شایعات گفته شد گوشی هوشمند Surface Phone مایکروسافت در دست تکمیل است و منابع آگاه می‌گویند طراحی آن تقریبا تمام شده است. مایکروسافت هم‌اکنون روی دو مدل اولیه از Surface Phone کار می‌کند که یکی از آنها رم ۴ گیگابایتی و مدل دیگر رم ۶ گیگابایتی دارد.

microsoft-surface-phone-3

همچنین گفته شده است که هر دو گوشی هوشمند مذکور تراشه Snapdragon 835 را در خود جا داده‌اند که احتمال می‌رود همین تراشه در پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S8 ارایه شود.

microsoft-surface-phone-2

مدل ۶ گیگابایتی گوشی هوشمند Surface Phone مایکروسافت از اپلیکیشن‌های مبتنی بر سیستم x86 پشتیبان می‌کند و مدل ۴ گیگابایتی این قابلیت را ندارد.

مدل کنونی Surface Phone که هم‌اکنون ساخته شده است در نمایشگر ۵.۵ اینچی خود تصاویر را با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد و برای آن لوازم جانبی لپ‌تاپ‌ها هم در نظر گرفته شده است. بر این اساس به احتمال قوی می‌تواند از صفحه کلید Surface Pro هم در آن استفاده کرد.