نقاط دیدنی و جاذبه‌های شهر استانبول با تور

ترکیه از کشور هایی است که در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است و شهر های مختلفی دارد که در ساحل این دریا قرار گرفته اند.

شهرهای کیش استانبول و استانبول از شهرهایی هستند که در سواحل مدیترانه و دریای اژه قرار دارند و شامل آب و هوایی آفتابی و سواحی بی نظیر و با شن های روشن و عالی می‌شود. در این شهر ها می‌توان از جاذبه‌های مختلف تاریخی دیدن کرد از طبیعت لذت برد. هتل‌های بسیار خوب و امکانات توریستی متعدد در این شهر ها قرار دارد و تور استانبول از تورهای مورد توجه در دنیا است. تور کیش و تور استانبول هم به لحاظ داشتن نقاط دیدین طبیعی و تاریخی مورد توجه بسیاری قرار دارند. این شهر های شامل رستوران ها و کافه های متعدد بوده که در آنجا اقامت را بسیار لذت بخش می‌کنند. در آنجا می‌توانید همچنین به بازار های محلی و مراکز خرید بزرگ رفته و اجناس مختلف برای سوغاتی تهیه کنید. در ادامه می‌خواهیم بهترن جاذبه های این شهر ها را به شما معرفی کنیم و نقاط دیدنی کوش آداسی، استانبول و استانبول را به شما نشان بدهیم پس همراه ما بمانید.

از نقاط دیدنی معروف در تور استانبول ارزان قلعه تاریخی این شهر است که بنایی بسیار جالب و تاریخ به شمار می‌رود در آنجا علاوه بر مشاهده این قلعه می‌توانید از طبیعت زیبا در اطراف آنجا لذت ببرید و از امکانات تفریحی استفاده کنید. این قلعه در پیش از میلاد ساخته شده است و بعد از آن بارها مورد بازسازی و تغییرات قرار گرفته است که تا امروز آن را به یکی از بناهای پا برجا و سالم نگاه داشته است. در آنجا می‌توانی به نقاط مختلف بروید و از موزه، گالری هنری و بنای زیبای این قلعه به همراه دیوار های بلند و قطور آنجا دیدن کنید.

به گزارش سفر باتو، منطقه ایچملر یکی از بهترین نقاط طبیعیت و زیبایی است که در نزدیکی شهر استانبول قرار دارد و آنجا شامل ساحلی زیبا با آبهای شفاف و همچنین نقاط دیدین سرسبز و جنگلی می‌شود. در آنجا می‌توانید از رستوران ها و کافه های محلی بهره برده و از مغازه ها اجناس مختلف برای سوغاتی تهیه کنید. آنجا شامل تفریحات مختلف آبی و خاکی بوده و می‌توان به انواع تفریحات هیجان انگیز مانند غواصی، جت اسکی سواری و انواع قایق اشاره کرد.

از جاذبه‌های تاریخی که در شهر استانبول می‌توان مشاهده کرد آرامگاه هالیکارناسوس است. این آرامپاه در پیش از میلاد ساخته شده است و مربوط به قرن 3 پیش از میلاد می‌شود. این بنا را هخامنشیان ساخته اند و در آنجا مدتی حکومت می کردند. آنجا محلی برای فرماندهی به نام هالیکارناسوس بوده است که به دستور همسرش و بعد از مرگ وی ساخته می‌شود. آنجا امروزه بسیار تخریب شده است ولی در زمانی که پا برجا بوده از بناهای بسیار زیبا به شمار می رفته است و امروزه هم ستون های متعدد این بنا را می‌توان در آنجا مشاهده کرد.

دیگر بنای مهمی که در شهر استانبول باید به آنجا سر زد قلعه تاریخی استانبول است که توسط شوالیه های صلیبی در آنجا ساخته شده است. این قلعه دارای 5 برج بوده و هر کدام در زمان های مختلف ساخته شده اند و به نام های مختلفی مانند قلعه ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی نام گذاری شده اند. کشتی های مختلفی در نزدیکی آنجا غرق شده اند که سایتی برای غواصی هم به حساب می‌آید.

از جاذبه‌ها مورد توجه و معروفی که در شهر کیش قرار دارد جزیره کبوتر است. این جزیره زیبا با استفاده از آبراهی به شهر متصل بوده و آنجا دارای طبیعت زیبا و قلعه ای دیدنی است. در درون این قلعه می‌توانید به موزه بروید و در آنجا از کافه استفاده کنید. منظره زیبای غروب آفتاب در این جزیره بسیار دیدنی و زیبا است. قلعه این جزیره در دوران حکومت بیزانس و در قرن 13 ساخته شده است و محلی بوده که کشتی های مختلفی در آنجا پهلو می گرفتند و مورد حمله دزدان دریایی هم قرار داشته است.

دیگر نقطه تاریخی و جالب توجه در تور کیش ارزان  بندر تاریخی است که به بندر پرین مشهور است آنجا شهری قدیمی بوده که در سالهای 300 الی 45 پیش از میلاد مسیح محلی مهم به شمار می رفته است و جهت تجارت مورد توجه بوده است. آنجا از شهر های یونانی بوده است و می‌توان در آنجا انواع سازه هایی که امروزه تخریب شده و بخش هایی از آن باقی مانده است را مشاهده کرد. ستون های زیبای مرمری و سازه های مختلف در آنجا نشان از وجود معابد و ساختمان های بسیار زیبا را داشته است و یک آمفی تئاتر هم در این شهر وجود دارد.