آغاز به‌کار نخستین مرکز مشاوره و سرمایه‌گذاری کارگزاری فارابی
همزمان با افتتاح شعبه تهرانپارس صورت گرفت

آغاز به‌کار نخستین مرکز مشاوره و سرمایه‌گذاری کارگزاری فارابی

نخستین مرکز مشاوره و سرمایه‌گذاری کارگزاری فارابی - 16 دی‌ماه - هم‌زمان با افتتاح شعبه تهرانپارس با حضور جمعی از مدیران، سرمایه‌گذاران و فعالان بازار سرمایه آغاز به‌کار کرد. شعبه جدید کارگزاری فارابی با رویکرد ارائه و ارتقاء خدمات مشاوره و سرمایه‌گذاری فعالیت خود را آغاز کرده است. این مرکز خدمات همه‌جانبه و کاملی به متقاضیان تازه‌وارد بورسی و حرفه‌ای‌های بازار سرمایه ارائه می‌دهد.

به‌روزترین‌ها– افرادی که تاکنون هیچ‌فعالیتی در بورس نداشته‌اند هم می‌توانند با دریافت مشاوره‌ و آموزش‌های لازم توسط کارشناسان این مرکز، تصمیم‌گیری خود را برای نحوه ورود به بورس و سرمایه‌گذاری در آن نهایی کنند. با توجه به تعریف جدید کارگزاری فارابی از شعب و ارائه خدمات متمایز به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بورس، شعبه تهرانپارس این کارگزاری نیز با ارائه راهکارهای جامع، بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری غیرمستقیم و معاملات آنلاین را پیش روی متقاضیان می‌گذارد.

بدین ترتیب متقاضیانی که علاقه‌مند به سرمایه گذاری در بورس هستند، می‌توانند از راه‌کارهای ویژه کارگزاری فارابی از جمله سبدگردانی اختصاصی، صندوق‌‌های سهامی و درآمد ثابت در کنار راهکارهای آشناتر مانند خرید سهام استفاده کنند. مشاوران سرمایه‌گذاری حاضر در این مرکز با ارائه خدمات مشاوره و سرمایه‌گذاری در حوزه سبد‌گردانی، صندوق‌های سهامی و درآمد ثابت، دریافت کد بورسی،‌ سامانه معاملات آنلاین و آموزش بورس، تمامی نیازمندی‌های متقاضیان سرمایه‌گذاری در بورس را پاسخ می‌دهند.

صندوق یکم اکسیر فارابی ویژه افرادی است که تمایل دارند بدون نیاز به دانش بورسی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بورس بهره‌مند شوند. از جمله مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق یکم اکسیر فارابی می‌توان به «مدیریت صندوق توسط تیم حرفه‌ای»، «قابلیت نقدشوندگی بالا»، «ثبت‌نام و سرمایه‌گذاری آنلاین» و «بدون نیاز به دانش و تخصص سرمایه‌گذاری» اشاره کرد. لازم به ذکر است این صندوق بیشترین بازدهی یک ماه اخیر را در میان تمام صندوق‌های سهامی بازار سرمایه ثبت کرده است.

صندوق دوم اکسیر فارابی نیز گزینه‌ای بدون ریسک برای دریافت سود روزشمار فراتر از سپرده‌های ماه‌شمار بانکی است. گفتنی است که مخاطبان پس از آغاز سرمایه‌گذاری در صندوق‌های فارابی می‌توانند به صورت آنلاین بازدهی روزانه سرمایه‌گذاری خود را مشاهده و نسبت به سرمایه‌گذاری مجدد یا دریافت پول خود اقدام کنند. متقاضیانی که می‌خواهند از خدمات شعبه جدید تهرانپارس بهره‌مند شوند، می‌توانند به آدرس تهرانپارس، پایین‌تر از فلکه‌سوم، نبش خیابان 190 غربی (علیدوستی) مراجعه کنند.