معرفی مراکز خرید و برخی از زیباترین سواحل شهر بدروم

بدروم در کنار سواحل بسیار زیبا دارای امتیازات مختلف دیگر نظیر مراکز خرید و بازارهای متنوع نیز هست . از این رو مسافران این شهر دغدغه ای برای خرید و تهیه سوغاتی نخواهند داشت و در کنار داشتن تعطیلاتی لذتبخش در امتداد آبهای اژه ، خریدی متمایز را نیز تجربه خواهند نمود.

در ادامه این مطلب تور ترکیه برخی از مراکز خرید و سواحل این شهر را به شما معرفی کنیم . تا هم تفریح و سرگرمی و همه خریدی تمام عیار را تجربه کنید . پس با ما همراه باشید :

مرکز خرید پالمارینا

این مجموعه وسیع و مدرن به یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید شهر بدروم تبدیل شده و سالانه هزاران بازدید کننده دارد . پالمارینا در امتداد ساحل قرار دارد و با داشتن امکانات رفاهی متنوع به شهرت رسیده است . پالمارینا در واقع شهری کوچک است که گشت و گذار در آن ساعت ها زمان می برد و احتمالا با دیدن تنوع و کیفیت بالای محصولات در این مجموعه ، به بازدید از همه گوشه و کنارش علاقمند خواهید شد .

پالمارینا دارای بیش از پنجاه فروشگاه است که اغلب نمایندگی برندهای برتر پوشاک ترکی و اروپایی هستند . همچنین در این مجموعه کالاهای متنوع دیگری نظیر تزئینات دکوری ، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و … یافت می شود . این مرکز خرید دارای رستوران بین المللی و کافه نیز هست ، از این رو  برای صرف غذا مکان ایده آلی است .

مرکز خرید میدتون

مرکز خرید میدتون یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ و پر طرفدار در این شهر است که با وجود فروشگاههای متنوع و امکانات فراوان به شهرت رسیده است . میدتون در یکی از مناطق معروف شهر به نام ارتاکنت قرار گرفته و مانند دارای سالن سینما ، رستوران و کافه ، گالری های هنری و همچنین سوپر مارکت است . این مجموعه دارای یکصد و ده فروشگاه است که تعداد بسیاری از آن ها ، نمایندگی برندهای مهروف پوشاک هستند .

مرکز خرید اوسیس

مرکز خرید اوسیس ، با داشتن معماری زیبا به شهرت رسیده و به طرز هنرمندانه ای در طراحی خود معماری شرقی و غربی را پیوند داده است . برای طراحی و ساخت این مجموعه ، از طبیعت الهام گرفته شده و ردیفی از درختان نخل و خرما ، تالاب های نیلوفر آبی و کاکتوس های متنوع در این مجموعه خود نمائی می کنند . اوسیس دارای امکاناتی نظیر سالن سینما ، رستوران ، زمین بازی کودکان و … است .

ساحل زیبای کارا اینچیر

ساحل کارا اینچیر مکانی آرام و بسیار دنج است از این رو گردشگران بسیاری برای شنا و آفتاب گرفتن جذب این منطقه می شوند . این ساحل در شرق شهر بدروم و در نزدیکی منطقه ای به نام آکیلار قرار دارد و برای رسیدن به آن می بایست حدودا پانزده دقیقه رانندگی کنید .

دور تا دور این ساحل زیبا توسط تپه های سرسبز احاطه شده از این رو از وزش بادهای شدید در امان است و میتوانید برای ساعت ها آرامش و تفریح را در آن تجربه کنید . آبهای این منطقه آرام بوده و برای قایق سواری و دیگر تفریحات آبی بسیار مناسب است . همچنین ساحل کارااینچیر دارای پلاژ های خوب و متنوعی است که برای استراحت و اقامت چند روزه بسیار مناسب اند .

ساحل زیبای گومبت

ساحل گومبت یک ساحل آرام و امن است که به خصوص مورد علاقه خانواده هاست . ساحل گومبت دارای امتیازات متعدد نظیر وجود چترهای بزرگ و تخت های ساحلی است . و همچنین در اطراف آن کافه و رستوران های متنوع وجود دارد که برای صرف غذا و نوشیدنی ایده آل هستند .

ساحل کومبت نیز دارای آبهای زلال و آرام است و از آنجائیکه دهها متر اول آن عمق زیادی ندارد ، برای شنا و تفریحات آبی مناسب است .

همچنین مطلب مربوط به سواحل استانبول را در سایت سفر باتو مشاهده کنید.

ساحل زیبای توربا

از انجائیکه ساحل توربا به مرکز شهر نزدیک بوده و امکانات رفاهی متعددی دارد ، معمولا مملو از گردشگر است . این خط ساحلی در فاصله کمی از شمال شهر بدروم قرار گرفته و در نگاه اول مانند یک دهکده ماهیگیری به نظر می رسد . اما با وجود چشم اندازی بسیار زیبا و امکانات رفاهی متنوع به شهرت رسیده است . ساحل توربا دارای پلاژ ها و رستوران های متنوع است .

 ساحل زیبای کادیکالسی

ساحل کادیکالسی منطقه ای نسبتا محلی است و بیشتر اهالی شهر بدروم از آن استفاده می کنند. البته وجود چشم انداز زیبا و امکانات رفاهی متنوع و همچنین رستوران های محلی ، گردشگران بسیاری را به این سمت می کشاند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا