هدایای ایرانسل به مناسبت «روز پدر» اعلام شد

هدایای ایرانسل به مناسبت «روز پدر» اعلام شد

ایرانسل به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، هدایای خود را در قالب کمپین «با فاصله بهترینی!» اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ هدیۀ ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی و مکالمۀ رایگان ایرانسلی است.

به‌روزترین‌ها– به گزارش «به‌روزترین‌ها» به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، امسال با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و الزام رعایت فاصله اجتماعی برای حفظ سلامتی‌ پدرهای عزیز، تنها ارتباطات دیجیتالی و صوتی است که فرصت قدردانی از پدرها در روز پدر را فراهم می‌کند. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت فرارسیدن روز پدر (۷ اسفند) و برای حفظ ارتباط گرم با پدران، هدایایی برای مشترکان اعتباری و دائمی در نظر گرفته است. تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند در روز ۷ اسفند با شماره‌گیری کد دستوری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، یک بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنند. اعتبار این بسته تا پایان همان روز است.

همچنین طرح هدیۀ مکالمه در روز پدر با شماره‌گیری کد #۳*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از پنج دقیقه مکالمۀ ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدیِ مکالمه‌، رایگان خواهد بود. ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در روز مادر امسال (۱۵ بهمن) نیز، هدایای ویژه‌ای برای گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، برای مشترکان خود در نظر گرفته بود.