بیت‌کوین همچنان در کانال ۴۱ هزار دلاری

بیت‌کوین همچنان در کانال ۴۱ هزار دلاری

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی شاهد رشد قیمت این دارایی‌های دیجیتال بودیم.

به‌روزترین‌ها– به گزارش کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت‌کوین فعلا توانسته کانال ۴۱ هزار دلاری را حفظ کند و با ورود به کانال ۴۲ هزار دلاری تنها ۹۰ دلار فاصله دارد. 

هم اکنون هر بیت‌کوین ۴۱ هزار و ۹۱۰ دلار در حال معامله است و نسبت به دیروز ۰.۴درصد رشد کرده است. قیمت بیت‌کوین نسبت به هفته گذشته ۲۱.۶ درصد رشد کرده و ارزش کل بازار آن به ۷۸۳ میلیارد دلار رسیده است. 

برخلاف چند روز پیش اما به نظر می‌رسد افزایش قیمت بیت‌کوین بسیاری از خریداران را از بازار دور کرده و در ۲۴ ساعت گذشته فقط ۲۳ میلیارد دلار در بازار بیت‌کوین جابه‌جا شده است.

تعداد بیت‌کوین‌های جهان امروز به ۱۸ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۳۷ عدد رسید. اتریوم نیز ۶ درصد رشد کرد و هم اکنون ۲۶۰۹ دلار در حال معامله است. 

باینانس کوین ۶.۵درصد و کاردانو ۴.۴ درصد رشد قیمت داشته‌اند و به ترتیب ۳۳۴ دلار و ۱.۳۷ دلار در حال دست به دست شدن هستند. 

ریپل با ۲.۵ درصد رشد هم اکنون ۷۷ سنت معامله می‌شود و داج‌کوین هم توانست ۲.۶ درصد بالا رفته و دوباره جایگاه هفتمین ارز بازار را از آن خود کند و حالا ۲۱ سنت داد و ستد می‌شود.

ارزش کل بازار  جهانی ارزهای مجازی هم ۱.۹ درصد رشد کرد و به ۱۶۶۰ میلیارد دلار رسید.در این بازار ۷۵ میلیارد دلار پول جابه‌جا شده و تعداد ارزهای مجازی جهان هم به ۱۱ هزار و ۱۲۲ نوع رسیده است. 

 منبع: فارس