معروف ترین برند آنتی اسکالانت خاجی Radix

معروف ترین برند آنتی اسکالانت خاجی Radix

معروف ترین برند آنتی اسکالانت خاجی Radix شرکت AcuRO طیف وسیعی از آنتی اسکالانت ها را برای اطمینان از طول عمر و حداکثر تولید در دستگاه های تصفیه آب صنعتی را به شما پیشنهاد می دهد. محصولات تخصصی...

شرکت AcuRO طیف وسیعی از آنتی اسکالانت ها را برای اطمینان از طول عمر و حداکثر تولید در دستگاه های تصفیه آب صنعتی را به شما پیشنهاد می دهد. محصولات تخصصی و با کیفیت بالای آنتی اسکالانت رادیکس تولید این شرکت برای صنایع و تصفیه خانه های آب به بازارهای جهانی عرضه شده اند. آنتی اسکالانت های Radix یک مایع ضد رسوب و ضد فولینگ برای کنترل رسوب گذاری و کاهش رسوب ذرات در سیستم های تصفیه آب غشائی می باشد، که نقش مهمی در حفظ فیلتر ممبران و افزایش طول عمر آن دارد. با استفاده از آنتی اسکالانت های رادیکس ممبران طول عمر مفید بالاتری خواهد داشت و هزینه های عملیاتی سیستم نیز تا حد زیادی کاهش می یابد. در ادامه این مقاله از وب سایت آبین همراه ما باشید.

آنتی اسکالانت رادیکس چه مزایایی دارد؟


مزیت های آنتی اسکالانت رادیکس شامل موارد زیر می باشد:

1- مهار رسوبات به طور موثر و نیاز به دوز تزریق کم
2- نرخ بازیابی بالا و مقرون به صرفه
3- نتیجه عالی به عنوان جایگزین فیلترهای نرم کننده آب
4- طبقه بندی شده برای تولید آب آشامیدنی
5- موثر در محدوده موثر PH


انواع آنتی اسکالانت Radix

آنتی اسکالانت های رادیکس در مدل های مختلفی تولید می شوند، که شامل موارد زیر می باشند: 

  •  آنتی اسکالانت RADIX 31


آنتی اسکالانت رادیکس 31 یک آنتی اسکالانت طیف گسترده است، که برای مهار رسوبات غیر آلی در نواحی مختلف کاربرد به ویژه در سیستم های غشایی RO طراحی و تولید شده است. این آنتی اسکالانت به طور موثر در جلوگیری از تشکیل رسوبات متعددی شامل سولفات کلسیم، فسفات کلسیم، فلوراید کلسیم، سولفات باریم، سولفات استرانسیوم و سیلیس مورد استفاده قرار می گیرد.

 آنتی اسکالانت RADIX 31 یون های فلزی را تثبیت می کند تا از ته نشینی اکسیدهای فلزی جلوگیری کند و اکسیدهای فلزی، هیدروکسیدهای فلزی، گل و لای و لجن و ذرات را پراکنده می کند. 


آنتی اسکالانت RADIX 31 آنتی اسکالانت اسمز معکوس با گرید خوراکی است و دارای استاندارد NSF می باشد. این آنتی اسکالانت با محیط زیست سازگاری دارد. مزیت های آنتی اسکالانت RADIX 31 شامل سازگاری با محیط زیست، چند کاره، کارکرد موثر در حضور کلر و سختی تا 1000 ppm، کنترل موثر رسوب برای آب هایی با مقادیر بالای سیلیکا تا 150 ppm، بدون فسفر، سمی نبودن، نتایج سریع و مقرون به صرفه بودن می باشد. 


•    
آنتی اسکالانت RADIX 39


آنتی اسکالانت رادیکس 39 آنتی اسکالانتی با کارایی بالا برای ممبران های اسمز معکوس می باشد، که در کنترل ته نشینی رسوبات غیر آلی بسیار موثر است. آین آنتی اسکالانت محلولی شیمیایی است، که برای جلوگیری از تشکیل رسوبات و پراکنده کردن ذرات کلوئیدی در ممبران های غشای نازک سلولز استات فرموله شده است. مزایای آنتی اسکالانت RADIX 39 شامل سمی نبودن، نتایج موثر در حضور کلر و سختی تا 1000 ppm، پراکنده سازی موثر کربنات کلسیم در PH بالاتر تا 10 و قلیایی تا 750، موثر برای جلوگیری از تشکیل رسوبات کلسیم سولفات، موثر برای آب هایی با مقادیر سیلیس تا 150 ppm، بدون فسفر و مقرون به صرفه می باشد.


•    
آنتی اسکالانت RADIX 95


آنتی اسکالانت RADIX 95 برای جلوگیری از تشکیل رسوب در ممبران های اسمز معکوس طراحی شده است و در کنترل رسوبات مواد غیر آلی موثر می باشد. مزیت های این آنتی اسکالانت شامل تاثیر عالی در حضور کلر و سختی تا 1000 ppm، پراکنده کردن کلسیم کربنات در PH بالاتر تا 10 و قلیایی تا 750، موثر برای جلوگیری از تشکیل رسوبات کلسیم سولفات، بدون فسفر، عملکرد عالی در کنترل آب هایی با مقادیر بالای سیلیس تا 300 ppm، سمی نبودن و مناسب برای تصفیه آب آشامیدنی می باشد.

بیشتر: قیمت فیلتر ممبران فیلمتک
دیگر محصولات آنتی اسکالانت شرکت AcuRO


علاوه بر آنتی اسکالانت های رادیکس دو مورد زیر نیز از محصولات تولیدی این شرکت می باشد:


1-
آنتی اسکالانت RADOX AS216


این آنتی اسکالانت به شکل پودری با کارایی بالا می باشد که به عنوان پیش تصفیه برای جلوگیری از ورود نمک های غیر آلی، هیدروکسیدهای فلزی، سیلیس و کلوئیدها استفاده می شود. این آنتی اسکالانت به عنوان یک ترکیب پودری با قدرت بالا و بر پایه سورفکتانت برای جلوگیری از تشکیل رسوبات سیلیس در فیلترهای ممبران استفاده می شود. فعالیت و عملکرد بالای آنتی اسکالانت RADOX AS216 باعث کنترل کامل شیمی آب ورودی، کاهش رسوب در غشا و کاهش نیاز به شستشوهای مکرر فیلترهای ممبران می شود. این آنتی اسکالانت برای استفاده در همه انواع غشا و اجزای سیستم سازگار می باشد.


از جمله مزیت های این آنتی اسکالانت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 
•    جلوگیری از تشکیل رسوبات مختلف شامل کلسیم کربنات، کلسیم سولفات، باریم سولفات، کلسیم فلوراید، سیلیس و هیدروکسیدهای آهن و آلومینیوم 
•    قابل ترکیب با دیگر مواد پیش تصفیه طراحی شده توسط شرکت AcuRO برای کاهش مقدار دوز مصرفی محصول
•    سازگاری بالا با ممبران های اسمز معکوس
•    تضمین طول عمر بالاتر ممبران
•    کاهش هزینه های کلی سیستم
•    مقرون به صرفه


2-
آنتی اسکالانت CHEMIRO 909N 


CHEMIRO 909N یک آنتی اسکالانت مبتنی بر پلیمر مصنوعی می باشد که در سیستم های تصفیه آب غشایی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده دارای پایداری حرارتی و هیدرولیتیکی می باشد. این موضوع نشان دهنده کنترل رسوب چند منظوره و پراکندگی در سطوح آسیب دیده می باشد.آنتی اسکالانت CHEMIRO 909N از نظر پراکندگی رسوب اکسیدهای آهن، سیلیکات، کلسیم کربنات و کلسیم فسفات دارای عملکرد عالی می باشد.


این آنتی اسکالانت دارای استاندارد NSF و گرید خوراکی می باشد. آنتی اسکالانت CHEMIRO 909N یک آنتی اسکالانت مقرون به صرفه است که با ترکیب خاصی از بهترین مواد فرموله شده است. مزیت های آن نیز شامل موارد زیر می باشد:


•    سازگار با محیط زیست و قابل تجزیه زیستی
•    عملکرد مناسب در حضور کلر و سختی تا 900 ppm
•    مناسب برای جلوگیری از تشکیل رسوبات کلسیم سولفات
•    موثر در کنترل رسوبات برای آبهایی با مقدار سیلیس تا 100 ppm
•    بدون فسفر
•    عملکرد سریع
•    سمی نبودن
•    مقرون به صرفه


در صورتی که برای خرید آنتی اسکالانت نیازمند مشاوره هستید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان آبین در ارتباط باشید. با استفاده از فرصت مشاوره رایگان می توانید محصول مناسب را انتخاب و خرید کنید.