سیگنال‌های مثبت برای بازار رمزارزها

سیگنال‌های مثبت برای بازار رمزارزها

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱/۵ درصد رشد کرده و به محدوده ۴۸ هزار دلار رسیده است. سناریوهای احتمالی برای بازار رمزارزها چیست؟

به‌روزترین‌ها– بعد از اینکه بیت‌کوین بالای میانگین مقاومت ۲۰۰ روزه خود تثبیت شد بسیاری از کارشناسان به رشد بازار رمزارزها امیدوار شدند.

این روزها اخبار فاندامنتال خوبی به بازار رمزارزها می‌رسد. از فشار کمپانی‌های بزرگ به کمسیون بورس آمریکا برای تصویب ETF بیت‌کوین تا تخصیص بودجه ۱۷۷ میلیارد دلاری اتحادیه اروپا برای گسترش فناوری بلاکچین و سرمایه‌گذاری در این حوزه.

مریم محبی، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با سیگنال‌های فاندامنتال برای بازار ارزهای دیجیتال گفت: بعد از بودجه ۱۷۷ میلیارد دلاری برای توسعه کسب و کارهای دیجیتال در اتحادیه اروپا رسانه‌ها از تثبیت نرخ تورم و کاهش اعطای تسهیلات به کسب و کارهای خرد در این قاره خبر دادند. اگرچه این سیاست‌ها برای کسب و کارهای خرد دست و دلبازانه نیست اما به نظر می‌رسد اتحادیه اروپا قصد جدی برای توسعه ارزهای دیجیتال دارد.

محبی در ادامه گفت: اتحادیه اروپا از تکنولوژی جدید استقبال می‌کند و کسب و کارهای آنلاین در این قاره در حال گسترش است و کسب و کار آنلاین نیازمند پرداخت آنلاین است و اینجاست که ارزهای دیجیتال می‌توانند بخشی از پرداخت‌ها را پوشش دهند و این موضوع می‌تواند تاثیر زیادی بر بازار رمزارزها داشته باشد.

این کارشناس در رابطه با نقاط حمایتی و مقاومتی گفت: اخبار خوب فاندامنتال زیربنای بازار را محکم می‌کند اما باید مراقب سرعتگیرها در بازار رمزارزها باشیم. مثلا اگر یکی از کمپانی‌های بزرگ که بیت‌کوین دارد اعلام فروش بیت‌کوین کند ممکن است بازار ریزش کند. محدوده حیاتی برای بیت‌کوین که اگر از دست برود احتمال ریزش زیاد می‌شود ۴۲ هزار دلار است و مقاومت بیت‌کوین محدوده ۵۲ هزار دلار است.

بازار از دیروز تا امروز

بازار رمزارزها نسبت به دیروز بیش از ۱ درصد رشد کرده و بسیاری از کارشناسان خارجی عقیده دارند داده‌های زنجیره‌ای نشان‌دهنده شروع رشد بازار است.

احتمالا اندیکاتور مکدی به زودی سیگنال خرید برای بیت‌کوین صادر می‌کند و شاخص مقاومت نسبی هم بالای منطقه خنثی رسیده است.

کاردانو از اتمام آپدیت حدید خود خبر داد اما نوشت: ماموریت ما تازه شروع شده و قرار است تلاش‌های چند ساله ما نتیجه دهد.

ارز دیجیتال سولانا در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۴ درصد رشد کرده است.

ویلی‌وو، کارشناس بازارهای مالی عقیده دارد رشد بازار به زودی شروع می‌شود.

ارز دیجیتال دوج‌کوین رتبه خود را در مارکت‌کپ ارزهای دیجیتال از دست داد و نهمین ارز دیجیتال بازار شد و این در حالیست که قبلا در رتبه چهارم قرار داشت.

 منبع: تجارت نیوز