«فرشاد مهدی‌پور» معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد شد

به‌روزترین‌ها– وزیر فرهنگ و ارشاد دولت سیزدهم در حکمی، فرشاد مهدی‌پور را به سمت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و با مأموریت اصلی «بازآرایی ساختار رسانه‌ای کشور» منصوب کرد.

بنا بر این گزارش، مهدی پور متولد ۱۳۵۷ است و در رشته‌های دکترای سیاست‌گذاری فرهنگی، کارشناسی ارشد ارتباط اجتماعی و کارشناسی خبرنگاری تحصیل کرده است.

او موسس و سردبیر روزنامه صبح‌نو، عضو هیات مدیره خبرگزاری مهر و روزنامه‌های جام‌جم، صبح‌نو و تهران‌تایمز و سایت خبری فردا، مدیر خبرگزاری‌های خانه ملت و شانا (پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت)، سردبیری هفته‌نامه‌های پنجره، سروش‌هفتگی و آینده‌سازان، دبیری روزنامه‌های همشهری و خبر و خبرنگاری در روزنامه‌های قدس و جام‌جم و خبرگزاری فارس را در کارنامه خود دارد.

مهدی‌پور در میان فعالان مطبوعاتی به عنوان چهره‌ای نزدیک به محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شناخته می‌شود.

او همچنین موسس مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رییس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نیز بوده است.

مهدی‌پور نگارش کتاب‌های ما و مسائل فضای مجازی، خبرگزاری‌های ایران، توسعه فرهنگی در ایران، رسانه‌های و سیاست‌های انقلابی، پیامک خبری و تیتر یک (واژه‌نامه روزنامه‌نگاران ایران) و… را در حوزه ارتباطات، رسانه و فضای مجازی در کارنامه خود دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا