از کجا وام با سود کم بگیریم؟

از کجا وام با سود کم بگیریم؟

براساس تصمیم بانک مرکزی سقف سود وام و تسهیلات ۱۸ درصد مشخص شده است اما برخی از بانک‌ با سود پایین به مشتریان خود تسهیلات می‌دهد.

به‌روزترین‌ها– براساس تصمیم بانک مرکزی سقف سود وام و تسهیلات ۱۸ درصد مشخص شده است اما  برخی از بانک‌ها به مشتریان خود وام با سود پایین می‌دهند. در ادامه این گزارش برخی از بانک‌هایی که با سود پایین وام می‌دهند معرفی شده است.

بانک رفاه

این بانک در طرح سودمند خود به متقاضیان وام با سود دو درصد می‌دهد. شرط دریافت این وام سپرده‌گذاری بلندمدت در بانک رفاه است.

مبلغ این وام تا سقف ۵۰ میلیون تومان و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است. بر همین اساس میزان اقساط ماهانه این وام یک میلیون و ۴۳۲ هزار تومان است.

بانک کارآفرین

این بانک در طرح تندیس خود با سود چهار درصد به مشتریان وام می‌دهد. سقف وام دریافتی متقاضیان تا ۴۰۰ میلیون تومان است. شرط دریافت این وام نیز سپرده‌گذاری در بانک است و میزان اقساط ماهانه آن ۸۶۸ هزار تومان برآورد می‌شود.

بانک سپه

در طرح باران بانک سپه نرخ سود تسهیلات بین دو تا ۱۸ درصد است. متقاضی دریافت وام از این بانک با رعایت شرایط و ضوابطی می‌تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام بگیرد.

شرایط دریافت وام از بانک سپه ضامن رسمی مورد تایید بانک است البته به غیر از این شرط مشتری باید حداقل به میزان یک میلیون تومان در بانک سپرده‌گذاری انجام دهد.

حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماهه و اقساط آن ماهانه ۸۵۹ هزار تومان تعیین شده است.

بانک انصار

بانک انصار در طرح رضوان خود با سود دو درصد و تا سقف ۲۰ میلیون تومان به متقاضیان وام می‌دهد. برای دریافت این وام باید ضامن رسمی به بانک معرفی شود.

بنابراین متقاضی برای دریافت وام تا سقف ۱۰ میلیون یک ضامن، تا سقف ۲۰ میلیون دو تا سه ضامن نیاز است. ضامن معرفی شده به بانک نباید اقساط معوقه بانکی داشته باشد که به نظر می‌رسد برای معرفی ضامن سخت‌گیری زیادی را این یانک در نظر گرفته است.

البته علاوه بر معرفی ضامن به بانک باید مشتری حساب قرض‌الحسنه هم در بانک افتتاح کند. همچنین حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۶۰ ماه است و اقساط آن ماهانه ۳۵۰ هزار تومان است.

بانک دی

بانک دی به متقاضیان دریافت تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام می‌دهد. متقاضی برای دریافت این وام علاوه بر سپرده‌گذاری در بانک باید ضامن مورد تایید بانک هم داشته باشند. البته با سپرده‌گذاری در بانک پول مشتری بلوکه نمی‌شود. حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۲۴ ماهه و اقساط آن ۸۶۸ هزار تومان برآورد شده است.

 منبع: تجارت نیوز