احتمال فشار فروش در بورس فردا

احتمال فشار فروش در بورس فردا

بازار سهام در ابتدای معاملات امروز روندی رو به رشد داشت. در ادامه از سرعت این رشد کاسته شد و در نهایت شاخص کل با ۰٫۱ درصد رشد نسبت به روز گذشته به کار خود پایان داد.

به‌روزترین‌ها– بورس در ابتدای معاملات امروز روندی رو به رشد داشت. در ادامه از سرعت این رشد کاسته شد و در نهایت شاخص کل با ۰٫۱ درصد رشد نسبت به روز گذشته به کار خود پایان داد.

علی عصاری، کارشناس بازار سهام گفت: نشانه خیلی مهم در دو هفته اخیر در بورس به چشم می‌خورد. بورس در یک نمودار سینوسی در حال حرکت است. به این صورت است که اگر روال بازار در انتها صعودی باشد، شروع بازار فردا هم صعودی است و بالعکس.

وی ادامه داد: نقطه عطف بازار نیمه آن است. در ساعت ۱۰:۳۰ به بعد روند به شدت تغییر می‌کند. همین‌طور که امروز نیز شاهد بودیم. بازار با توجه به اتمام رو به رشد روز گذشته مخصوصا در گروه خودرو، کار خود را با رشد آغاز کرد.

عصاری عنوان کرد: عرضه نیمه دوم بازار طبیعتا به فردا سرایت خواهد کرد و بازار با روال منفی کار خود را آغاز می‌کند و پرعرضه خواهد بود. اما مجددا در نقطه عطف فردا شاهد بازگشت بازار خواهیم بود.

این کارشناس بازار سهام گفت: شرایط بازار به گونه‌ای است که نقطه ابتدایی با انتهایی بازار تقریبا در یک سطخ قرار می‌گیرد و سعی می‌شود بازار بدون تغییر زیاد به پایان برسد. این موضوع بیشتر به دلیل ابهام در سرمایه‌گذاران است. باید دید از مذاکرات برجام یا سایر متغییرهای بازار چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

 منبع: تجارت‌نیوز