ارز baby doge

از کدام صرافی بیبی دوج بخریم؟‌

میم کوین‌ها با وجود ابهامات و انتقادات زیادی که به آن‌ها وارد است، در حال حاضر به بخش غیر قابل انکاری از بازار رمز ارزها تبدیل شده‌اند.

شاید کمتر کسی گمان می‌کرد که وقتی ارز شیبا و دوج کوین در بازار رمز ارزها معرفی شدند، بتوانند این میزان رشد کنند و خود را به جمه 15 رمز ارز برتر دنیا برسانند. بعد از موفقیت این دو میم کوین بود که افراد دیگری نیز به فکر تعریف پروژه‌های جدید در این حوزه افتادند. ارز baby doge محصول یکی از این پروژه‌ها است که در طول سال 2021 توجهات زیادی را به خود جلب کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن معرفی این میم کوین، بهترین صرافی‌ها برای خرید و فروش آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی رمز ارز baby doge

بیبی دوج که سعی دارد خود را به عنوان فرزند دوج کوین معرفی کند، در واقع به نوعی در تلاش است تا جایگاه پدر معنوی خود را در بازار رمز ارزها به خود اختصاص دهد. این میم کوین ماجراجویی خود را در سال 2021 در بازار رمز ارزها آغاز کرد.طراحی و تعریف آن توسط گروهی از اعضای جامعه دوج کوین انجام شده است.

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین

ارز baby doge نیز دقیقا مانند سایر میم کوین‌های موفق در بازار، از حمایت رسانه‌ای سنگین اعضای جامعه خود برخوردار است و طرفداران سفت و سختی دارد. به طور کلی این نکته را در نظر داشته باشید که اگر چنانچه روزی خبری از حمایت سنگین اعضای جامعه از بیبی دوج کوین نباشد، این توکن‌ها نیز به خط پایان خواهند رسید.

ویژگی‌های متمایزکننده بیبی دوج با سایر میم کوین‌ها

با وجود اینکه بیبی دوج خود را به عنوان فرزند دوج کوین معرفی می‌کند؛ اما توسعه دهندگان آن تلاش کرده‌اند که مزایای فنی را برای ارز دیجیتال خود ایجاد کنند که بتواند در مقایسه با سایر میم کوین‌هایی مانند ارز شیبا و دوج کوین برتری‌هایی داشته باشد. از جمله مزایای فنی بیبی دوج کوین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. بلاک تایم کوتاه

تشکیل یک بلاک در شبکه ارز شیبا بین 10 تا 15 ثانیه زمان می‌برد. همین زمان در خصوص ارز دیجیتال دوج کوین حدود 1 دقیقه به طول می‌انجامد. این در حالی است که بلاک تایم در شبکه دوج کوین حدود 5 ثانیه است. به این معنی که تراکنش‌ها در این ارز دیجیتال با سرعت بیشتری انجام می‌شود و در نتیجه مقیاس‌پذیری آن بالاتر می‌رود.

2. ماهیت ضد تورمی بیبی دوج کوین

یکی از مشکلات مهمی که برای دوج کوین ذکر می‌شود، ماهیت تورمی آن است. به این معنی که سقفی برای عرضه آن در نظر گرفته نشده است و به میزان بسیار زیادی از این توکن عرضه می‌شود. اما برای جلوگیری از تکرار این مشکل در شبکه بیبی دوج کوین، کارمزدهایی برای معاملات در نظر گرفته می‌شود که از کاربران را تشویق به نگهداری دارایی‌هایشان می‌کند. برای هر تراکنش بیبی دوج کوین معادل 5 درصد کارمزد دریافت می‌شود. این نکته مهمی است که باید حتما قبل از خرید این میم کوین در نظر داشته باشید.

تاریخچه قیمت بیبی دوج کوین

در ابتدای سال 2022 ارز دیجیتال بیبی دوج کوین در رتبه 2855 در بین تمام رمز ارزهای موجود در بازار قرار دارد. ارزش بازار این میم کوین در حال نزدیک شدن به یک میلیارد دلار است. این رمز ارز در ابتدای عرضه در سال 2021 قیمتی برابر 0.000000000121 دلار داشت. در روزهای ابتدایی عرضه این میم کوین به دلیل حمایت‌های توییتری ایلان ماسک از آن، روند رو به رشد بسیار خوبی را در پیش گرفت و خیلی زود به قیمت 0.000000005890 دلار رسید.

اگر به نمودار قیمت آن در طول یک سال گذشته نگاه کنیدف نوسانات قیمتی بسیار زیادی در آن قابل مشاهده است که به خوبی ماهیت میم کوین بودن آن را نشان می‌دهد. در حال حاضر که در روزهای ابتدایی سال 2022 قرار داریم نیز قیمت آن در حوالی 0.0000000037 دلار است. تعداد هولدرهای این میم کوین از زمان عرضه تا به امروز به صورت بی‌وقفه در حال افزایش بوده است. در حال حاضر نیز تعداد هولدرهای آن در دنیا از 115 هزار نفر فراتر رفته است.

بهترین صرافی برای خرید و فروش بیبی دوج کوین

تا اینجا به معرفی رمز ارزی بیبی دوج پرداختیم. در ادامه لازم است که به معرفی بهترین صرافی‌هایی بپردازیم که می‌توان از آن‌ها برای خرید بیبی دوج استفاده کرد. صرافی‌های غیر متمرکز به عنوان بهترین گزینه برای خرید و فروش میم کوین‌هایی مانند بیبی دوج به شمار می‌روند. در این صرافی‌ها نیازی به ثبت نام و احراز هویت برای فعالیت نیست و از این جهت برای تریدرهای ایرانی که با مشکلات ناشی از تحریم دست و پنجه نرم می‌کنند، خبر بسیار خوبی به شمار می‌رود.

پنکیک سواپ

در این بین صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ (Pancakeswap) گزینه مناسبی برای خرید و فروش بیبی دوج کوین به شمار می‌رود. ارزش معاملات روزانه در این صرافی به بیش از 500 میلیون دلار رسیده است که در نوع خود عدد قابل توجهی به شمار می‌رود. این صرافی بر مبنای شبکه اسمارت بایننس چین و استاندارد BEP-20 راه‌اندازی شده است. مکانیزم خرید و فروش توکن‌ها در این صرافی چندان پیچیده نیست. استخر نقدینگی در آن لحاظ می‌شود که عده‌ای از تریدرها در ازای دریافت سود، اقدام به سرمایه‌گذاری دارایی خود در آن می‌کنند. در ادامه صرافی اقدام به تعریف جفت ارزهای معاملاتی می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توان اقدام به خرید و فروش توکن مورد نظر کرد.

به عنوان مثال در خرید بیبی دوج کوین جفت ارزهای معاملاتی زیر بیشترین حجم معاملات را در صرافی پنکیک سواپ به خود اختصاص می‌دهند:

  • Baby doge / WBNB
  • Baby doge / USDT
  • Baby doge / BUSD

خرید بیبی دوج کوین و سایر توکن‌ها در صرافی‌های غیر متمرکز نیز چندان پیچیده نیست. برای این منظور باید یک کیف پول مانند متامسک یا تراست والت داشته باشید. سپس کیف پول خود را به صرافی متصل کنید. در ادامه با ثبت سفارش خرید، به محض دریافت توکن بیبی دوج، موجودی شما در کیف پول‌تان افزایش پیدا می‌کند.

سایر صرافی‌های مناسب برای خرید بیبی دوج کوین

با یکی از بهترین صرافی‌ها برای خرید میم کوین‌هایی مانند بیبی دوج آشنا شدیم. در حال حاضر صرافی‌های غیر متمرکز و متمرکز زیادی رمز ارز بیبی دوج را در فهرست معاملات خود قرار داده‌اند. برای کسب اطلاع از سایر صرافی‌هایی که این ارز دیجیتال را در فهرست معاملات خود قرار داده‌اند، این مقاله را مطالعه کنید.

کلام پایانی

در این مطلب به معرفی بیبی دوج کوین و صرافی‌های مناسب برای خرید و فروش آن پرداختیم. در پایان لازم است که یک نکته مهم را یادآور شویم. میم کوین‌ها به عنوان ارزهای دیجیتالی شناخته می‌شوند که به شدت جامعه محور هستند. از طرفی دیگر ابهامات زیادی نیز پیرامون آن‌ها وجود دارد. لذا توصیه می‌کنیم که حتما برای خرید و سرمایه‌گذاری در این دسته از رمز ارزها با دقت نظر بیشتری تصمیم بگیرید. همچنین سرمایه‌های هنگفتی را در آن‌ها وارد نکنید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی، سرمایه زیادی را از دست ندهید.